TV Screen Bacau

Reclama TV Screen in Romania

Pana in urma cu cativa ani, piata publicitara stradala sau cea de tip outdoor detinea o cota relativ mica din piata publicitara la nivel global. Motivul – lipsa flexibilitatii in transmiterea mesajului si in programarea campaniilor datorata solutiilor clasice de tip poster. Toate acestea s-au schimbat odata cu implementarea tehnologiei LED in aceasta piata, tehnologie ce a permis introducerea solutiilor digitale dinamice si implicit a posibilitatii programarii campaniilor pe intervale orare si a implementarii acestora intr-un timp mult mai scurt in piata.

De la introducerea tehnologiei LED in publicitatea outdoor, aceasta a cunoscut o crestere semnificativa relativ cu celelalte canale, fiind cotata a doua dupa internet ca ritm de dezvoltare si a inceput sa acapareze o cota din ce in ce mai mare din bugetele de publicitate.
Acest trend s-a dezvoltat timid in Romania ultimilor ani, in mare parte datorita costurilor mari presupuse de investitia initiala in echipamentele importate dar si a retinerii clientului via-a-vis de o tehnologie noua intr-o piata relativ conservatoare si insuficient educata.

De ce ar alege orice afacere panotajul electronic outdoor in fata celui clasic de tip poster?
Avantajele si implicit beneficiile clientului sunt clare: alegerea unei solutii digitale permite afisarea spotului in format slide-show sau video asigurand flexibilitate si claritate in transmiterea mesajului.
Diversitatea spoturilor afisate, pastreaza interesul consumatorului asupra panoului un timp mult mai mare decat in cazul campaniilor de tip poster.
Aceeasi solutie digitala presupune o implementare a campaniilor intr-un timp mult mai scurt si la costuri scazute, eliminandu-se necesitatea printarii posterelor.
Flexibilitatea in implementarea campaniilor permite in acelasi timp si modificarea acestora cu usurinta, dand posibilitatea companiilor sa pastreze un continut proaspat, tinand, in acest fel, treaz, interesul consumatorului asupra produselor sau serviciilor oferite.
Una dintre problemele cu care se confrunta panotajul outdoor de tip poster este pierderea interesului consumatorului in timp asupra mesajului ce ramane un timp indelungat neschimbat in aceesi locatie. Pentru inlaturarea acestui neajuns, ne incurajam clientii sa profite de aceasta solutie digitala modificand periodic spotul publicitar, facand in acest fel cunoscut consumatorului, diversitatea de produse si servicii oferite pastrand in acelasi timp treaz interesul acestuia asupra panoului.
Un studiu realizat de Operations Research in Iunie 2008 avand ca obiectiv specific vizibilitatea panourilor (legatura intre OTS ” Opportunity to See ” si VAI “Visibility Ajusted Index”) arata ca, in termeni de probabilitati, este de 2,7 ori mai probabil ca un TV Screen sa aiba impact (masurat ca si „mesaj recunoscut si retinut in mod corect”), comparativ cu panourile clasice (pentru o singura expunere).
Pentru 3 expuneri (freq=3), 50% din audienta potentiala este atinsa; la 12 expuneri, 90% din audienta potentiala este atinsa iar pentru 20 expuneri, 99% din audienta potentiala este atinsa. Acelasi studiu arata ca afinitatea TV Screenului este ridicata, indiferent de target-ul analizat; coeficientii VAI calculati pentru TV Screen nu au fost semnificativ diferiti pe subcategoriile analizate (sex, varsta, educatie); astfel TV Screenul maximizeaza impactul indiferent de targhet.

1. TV Screen BACAU 1 (TIC-TAC)

Panoul este amplasat in municipiul Bacau pe E85 in directia Bucuresti si se afla in imediata vecinatate a unui semafor ce afiseaza lumina rosie pentru 62 sec.

Specificatii:
Suprafata: (4 x 3)m = 12 m.p.

Rezolutia: (1024 X 768)px
Formatul spotului: „.avi” sau „.mpeg”

Tags: